Tv'de ilk Lubunyam ol ayol yarışması!
Şu an için ev boş ve yeni gelecek olan lubunya adaylarını bekliyor eve ilk olarak çagatay-mu giriyor ve gelir gelmez şaşkınlık içerisinde buz dolabını açıyor ve bişeyler atıştırıyor.Görmemiş oldugu burdan belli.çagatayın heycandan minçosu şişmiş meme uçlaır kibrit çöpü gibi olmuştu.şimdi kısaca çagatay-mu'yu tanıtalım
isim ve soyisim:çagatay-mu Dükkanıaçık
yaş:18
meslek:kuaför
eve giriş amacı: prensini bulup prenses olmak
Şimdi çagatay bu haycanla 2. lubunya adayını bekliyorBeklemediği bir anda içeri 2. lubunya adayı olan efe-yhung giriyor elinde slim sigara,azında sakız ,boynunda çıkarmadığı şalı ile salına salına çagatay-mu'nun yanına gidiyor.çagatay-mu hoşgeldin bebeğim diyerek efe-yhung a sarılıyor.efe-yhung ise 'hoşbulduk annem ,kız bana bak minçon şişmiş kız koli zamanın gelmiş ' der çagatay-mu da 'hayır bebeğim heycandan oldu' diyerek cevap verir.tam o sırada hande yener den müthiş bi şarkı çalar ve iki genç kızımız oynamaya başlarlar.şimdi kısaca efe-yhung u tanıyalım
isim:efe-yhung barbi
yaş:19
meslek:modelist bozuntusu
ewe giriş amacı:petrol kralı bi sevgili bulup kenya2dan bi çocuk evlatlık edinmek
çagatay-mu ve efe-yhung kopmaya devam ederken içeri 3. lubunya adayımız zafer-khu girer.zafer-khu diger 2 gelin adayına bakarak 'ay noluo burda bee' der çagatay-mu ve efe-yhung zafer-khu ya hoşgeldin deyip sarılır.zafer-khu bana abla de bebegim.der zafer-khu omzunda kuş tüğü şalı ve göbegi açık kıyafetiyle çok şık görnüyordu tabi göbeginde gözüken kılları saymazsak.şimdi zafer-khu yu tanıyalım
isim ve soyisim:zafer-khu kıl
yaş:19
meslek:haritacı
yarışmaya girme amacı:nerde koli orda salvador dali
kızlar muhabbete dalmıştı ki tam o sırada mezdeke çalmaya başladı 3 genç kızımız dha dogrusu 3 yarı kadın oynamaya başlarlar keyifler yerindedir taki 4. numaralı lubunya adayı anıl-bob girene kadar çok sexy ve çok gösterişliydi gözleri tıpkı bir ceylan gibiydi yürüyüşü ssanki buzun üstünde kayıyor gibi narin ve yumuşak ,üzerinde dar kısa kollu bir gömlek ,beyaz dar bir pantolon ayakkabısı mavi beyaz ve parlak rugandı.
gravatı ise ayakkabısındaki mavi ile aynı tondaydı.belinde çok güzel bir zincir kemer vardı.saçları simsiyah esmer güzeliydi anıl-bob diger kızlar onu görünce.......
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
büyük bi sabırsızlıkla devamını bekliyoruz =D
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilhahahaha hyrr en müyhişleri anıl-max blki ondan sonra efe yhung olblr:):):):)
YanıtlaSil