
evet bu iki gelin adayımız zafer-khu ve çagatay-mu zafer-khu eve giren manti adaylarından lee den çok hoşlandıgını ve etkilendigini söylüyor.çagatay-mu ise sonsardan etkilendigini ve onla koli kesmeyi arzu ettgini dile gitir.Bu 2 dedikoducu yarı kadın aksine anıl-bob ve efe-yhung da tatlı tatlı anne adaylarıyla sohbet ediyorlardı,üstelik anıl_bob turk kahvesi yapmış ve annelerin gözüne girmeyi başarmıştı.tiremisu,zalapet,alopet ve zanzoş da kıyafetlerini yerleştiriyor bi yandanda sohbet ediyorlardı.artık yatma vaktii gelmişti.herkes dişlerini fırçaladı ancak efe-yhung ve zafer-khu banyoda tartışıyorlardı.çünkü zafer-khu efe-yhung un diş macununu izinsiz kullanmıştı.zafer-khu:senin ne mal oldugunu tüm türkiye anlicakk allah'ın kör lubunyası! efe-yhung:hadi ordan kokuşmuş kaşar.asıl senin nasıl bi ortalık malı oldugunu herkes görücek.kalitesiz a.4 kagıdı nolcak.. der.anıl_bob gelir ve ayırır bu 2 lubunyayı.hanımların evinde artık ses seda yoktur herkes uyumuştur ya mantilerin evi?onlarda artık üstlerini degişmiş sohbet ediyorlardı. lee aslında efe-yhung dan etkilendigini ancak anıl-bob ile kıyaslama yaptıgı zaman diger lubunyalara göre agır bastıgını dile getiriyordu.batuk ve onarşi ise lee ye kendilerine en çekici ve hoş gözüken kişinin çagatay-mu oldugunu söylüyordu.aliş,sonar ve yhung da kendi aralarında mutfakta kahve içip gelin adayları hakkında dedikodu yapıyorlardı.sonar ın wc ye gittigi sırada yhung kendisi en çok anıl_bob un etkiledigini ancak sonarında anıl_bob a ilgisinin oldugunu bildigini ve kıskandıgını sölüyordu.aliş ise ilk gördügünden beri zanzoş a gönlünü kaptırdıgını sölüyordu.yhung yatmak üzere yatagına gitti.sonsar da aliş eanıl_bob dan etkilendigini açıkladı içini döktü.artık mantilerin ewindede uyku vakti geldi ve herkes uyudu.
saat:08:00 ilk uyanan anıl-bob ve efe-yhung çay suyunu koyup kahvaltıyı hazırlamaya başladılar.sırasıyla annelermizde uyandı ve dha sonra çagatay-mu zanzoş ,tiremisu,zalapet alopet de kalktı.Ama hala zafer-khu uyuyordu bu durumda annelerimizin ve diger lubunyaların sinirini bozuyordu.anıl-bob zafer-khu yu kaldırmaya gitti ve seslendii bacımmm.ayol kalk saat 9 oldu kız tüm annelerimiz uyandı bak seni bekliyoruz kahvaltıya der.zafer-khu gözlerini açtı ve :biliyormusun bebegimm sana kanım çok ısındı kız 100 derecede kaynattın beni ayol dedi. anıl-bob gülümseyerek saol cnm dedi iki bacı sarıldı.zafer-khu yuda alıp sofraya oturdular.ancak bacak bacak üstüne atması lee ve yhungun annesi ly annenin sinirini bozdu ve bagırdı:aaaaaaaaa kızımmm olmaz böleeee saygılı ol biraz anandan babandan terbiye görmedin mi die bagırdı:zafer-khu aglamaya başladı ve sesini yükseltti yaaaa ne var ly tyze yaaaa alla alla herkes benim üsütme oynuyor bu ewde yaaaa yeter bıktımmm yaaaa offfffff annecim nerdesinnn dedi ve hıçkıra hıçkıra agladıı..o sırada erkek ewindede kahvaltı yapılıyordu ve sohbet ediliyordu.zafer-khu ve ly teyze tarafından tartışma dinmişti zafer-khu anıl-bob la konuşuyordu anıl-bob bu yaptıgının yanlış oldugunu söylüyordu ve zafer-khu yu ikna etti özürdilemesi için.zafer-khu gitti ve ly teyzeden özüriledi elini öptü.aslında ly teyzede biraz fazla bagırdıgını kabul etti.her neyse ewde temizlige başlandı.saat 4 gibi temizlgi bitirdiler ve yarın ki ilk canlı yayın için hazırlanmaya başladılar.Erkeklerin ewindede herşey normaldi onlarda hazırlık ypmaya bşladılar ve her iki ewde de akşam yemegi yendi.erkek ewinde de yarın akşam ki finalde kendilerinin hangi lubunyaya gül verebilecgi konuşuluyordu.her iki ewde çok yorulmuştu ve saat 11 gibi yataklara girildii ve uykuya dalındı....
