30 Mart 2009 Pazartesi

lubunyam ol ayol!3.bölüm


evet bu iki gelin adayımız zafer-khu ve çagatay-mu zafer-khu eve giren manti adaylarından lee den çok hoşlandıgını ve etkilendigini söylüyor.çagatay-mu ise sonsardan etkilendigini ve onla koli kesmeyi arzu ettgini dile gitir.Bu 2 dedikoducu yarı kadın aksine anıl-bob ve efe-yhung da tatlı tatlı anne adaylarıyla sohbet ediyorlardı,üstelik anıl_bob turk kahvesi yapmış ve annelerin gözüne girmeyi başarmıştı.tiremisu,zalapet,alopet ve zanzoş da kıyafetlerini yerleştiriyor bi yandanda sohbet ediyorlardı.artık yatma vaktii gelmişti.herkes dişlerini fırçaladı ancak efe-yhung ve zafer-khu banyoda tartışıyorlardı.çünkü zafer-khu efe-yhung un diş macununu izinsiz kullanmıştı.zafer-khu:senin ne mal oldugunu tüm türkiye anlicakk allah'ın kör lubunyası! efe-yhung:hadi ordan kokuşmuş kaşar.asıl senin nasıl bi ortalık malı oldugunu herkes görücek.kalitesiz a.4 kagıdı nolcak.. der.anıl_bob gelir ve ayırır bu 2 lubunyayı.hanımların evinde artık ses seda yoktur herkes uyumuştur ya mantilerin evi?onlarda artık üstlerini degişmiş sohbet ediyorlardı. lee aslında efe-yhung dan etkilendigini ancak anıl-bob ile kıyaslama yaptıgı zaman diger lubunyalara göre agır bastıgını dile getiriyordu.batuk ve onarşi ise lee ye kendilerine en çekici ve hoş gözüken kişinin çagatay-mu oldugunu söylüyordu.aliş,sonar ve yhung da kendi aralarında mutfakta kahve içip gelin adayları hakkında dedikodu yapıyorlardı.sonar ın wc ye gittigi sırada yhung kendisi en çok anıl_bob un etkiledigini ancak sonarında anıl_bob a ilgisinin oldugunu bildigini ve kıskandıgını sölüyordu.aliş ise ilk gördügünden beri zanzoş a gönlünü kaptırdıgını sölüyordu.yhung yatmak üzere yatagına gitti.sonsar da aliş eanıl_bob dan etkilendigini açıkladı içini döktü.artık mantilerin ewindede uyku vakti geldi ve herkes uyudu.
saat:08:00 ilk uyanan anıl-bob ve efe-yhung çay suyunu koyup kahvaltıyı hazırlamaya başladılar.sırasıyla annelermizde uyandı ve dha sonra çagatay-mu zanzoş ,tiremisu,zalapet alopet de kalktı.Ama hala zafer-khu uyuyordu bu durumda annelerimizin ve diger lubunyaların sinirini bozuyordu.anıl-bob zafer-khu yu kaldırmaya gitti ve seslendii bacımmm.ayol kalk saat 9 oldu kız tüm annelerimiz uyandı bak seni bekliyoruz kahvaltıya der.zafer-khu gözlerini açtı ve :biliyormusun bebegimm sana kanım çok ısındı kız 100 derecede kaynattın beni ayol dedi. anıl-bob gülümseyerek saol cnm dedi iki bacı sarıldı.zafer-khu yuda alıp sofraya oturdular.ancak bacak bacak üstüne atması lee ve yhungun annesi ly annenin sinirini bozdu ve bagırdı:aaaaaaaaa kızımmm olmaz böleeee saygılı ol biraz anandan babandan terbiye görmedin mi die bagırdı:zafer-khu aglamaya başladı ve sesini yükseltti yaaaa ne var ly tyze yaaaa alla alla herkes benim üsütme oynuyor bu ewde yaaaa yeter bıktımmm yaaaa offfffff annecim nerdesinnn dedi ve hıçkıra hıçkıra agladıı..o sırada erkek ewindede kahvaltı yapılıyordu ve sohbet ediliyordu.zafer-khu ve ly teyze tarafından tartışma dinmişti zafer-khu anıl-bob la konuşuyordu anıl-bob bu yaptıgının yanlış oldugunu söylüyordu ve zafer-khu yu ikna etti özürdilemesi için.zafer-khu gitti ve ly teyzeden özüriledi elini öptü.aslında ly teyzede biraz fazla bagırdıgını kabul etti.her neyse ewde temizlige başlandı.saat 4 gibi temizlgi bitirdiler ve yarın ki ilk canlı yayın için hazırlanmaya başladılar.Erkeklerin ewindede herşey normaldi onlarda hazırlık ypmaya bşladılar ve her iki ewde de akşam yemegi yendi.erkek ewinde de yarın akşam ki finalde kendilerinin hangi lubunyaya gül verebilecgi konuşuluyordu.her iki ewde çok yorulmuştu ve saat 11 gibi yataklara girildii ve uykuya dalındı....

23 Mart 2009 Pazartesi

küllü kerhane kedi kızı




bir gün tarlaucunda bir kerhane vrmış..burda çalışan bi tne hizmetçi kız ,ve ona sürekli iş yaptırıp eziyet eden genel ew müdürü bayan kokoştnga ve bu ewin çalışan cici kızalrı vrmış.bu semtte oturan çok ykışklı bi manti varmış lubunyalar kızlar flanda bitiomuş bu mantiye.bu mantinin gezmedigi genel ew rezidansı karayolu flan kalmamış istedgi gibi birini bulamamş bi türlü.titecegi kızı arıyomşş.erkek oldugunu frk ettgnden beri.nse semtte büyükkk bir duyuru yaplmşş semtn en oıynak ve işini iyi yapam porospuları için balo var yakşklı mantinin gönlününü km kapacak bakalm die fülüt eşliginde duyuru ypmşlar. nse bunu bizim ewin hzmetçi porospusu külliporn da duymuş.ah demş o yakşklı mantiyle bi koli kesmeyi çok isterdm demiş.nse o sırada porospular perisi gözkükmüş altında c.sitring üstte bişe yok kafasındada tavşan tacı varmış.bizim küllüporn a demişki yavrum hiç umutsuzluga kapılma demiş bn sni o baloya yollarm. porospucagızda çk sevinmiş.ama demiş ne giyicem ki bn o baloda demiş ne tngam vr ne styen ne don nede c.strng im vr demiş.bu porospular perisde kızım bnm hç gymedigim saten takımım var alt üst şu kk..çın arasına kaçandan demiş onu verm giyersn demiş.oda tmm porospu anne demiş.nse balo günü glmiş çatmış.ama bizim küllüporn çok sexiymiş o gece.nse tüm kızlar çkıp sıra sıra striptiz yapmşşlar hala en sexini bulamamış.tm kapıdan küllüporn girmiş kapıdaki adm sormuş snin adın ne ne die anons edim demiş oda.yavru ceylan de paşam demiş.anons etmiş adm şimdi sırada yavru ceylannnnnnn ... biizmki çıkmış bi şov herkes yerde.sonra mantyle sohbet etmişler manti demşki.sn hangi ewde çşıyorsun? oda 5. cadde no.4 demiş.mantide ii iş yapıomu die sormşş.bzimkide ehh çk şükür ekmek paramız çkıo demiş.manti hemen almş bunu gel demiş gece 12 yi vurmuş o kocaman öküz gibi saat ding dong ding dong.. die çalmşş.küllüpornda vay a... koyim tm sırasydı demiş.tm kaçrkende aykkabısnı untmş.
nse manti nin gözüne uyku girmio aklına hep bu kızın kalçalrı fln glio.ayakkbıyla kime uyarsa o yavru ceylandır demiktr demiş.nese gezmiş tm genel ewleri bi tk bu küllüpornun ewi kalmş gzmedk.ewe grimiş.bakmş kmseye olmuo en son bunu görmüş domalmış bi şeklde temzlk ypıoo.hemen gydirmiş.ayakkabıyı ahanda sensin o porospu demiş.oda nerden anladın çapkınnn demiş..manti bunubi güzel şöminenin yannda küller içinde gıdıklamşş:d hikayedeee burda btmişşşş....

19 Mart 2009 Perşembe

acı verirken güldüm hep...


aşk küçük bir bebegi büyütmeye benzer..
cesaretin yoksa buna hayata yeni gelecek bir sevgiyi yok edersin.
hani mamsını yedirirsin onu korursun,ona bişey olsa ilk senin canın yanar ya.aşkta böle bişey heralde.gözlerine baktıgında için umut dolar.
yaa sevgiyi büyütenler....
acaba hiç nefes alamdıgınız oldumu?
bazen satırlar yazarken gözlerinizin doldugu,
yada aslında hep içiniz aglarken dışarıya güldügünüz
ve içinizdekileri hep dha da içeri attıgınız..
belki bu işi sadece tek bi cümle bitiricek
ama hep ya çok geç olursa diye sordum kendime
bogazıma dügümlenen sözcüklerimi
bakmaya korkutugum gözlerini
tutamadıgım ellerini
hepsini ya al git,bakma gözlerime bir daha alay edercesine
ya da gözlerimin içine bakışının gerçek oldugunu söyle..
Erdem mi gerek yoksa cesaret mi ?
ya da biraz adım mı?
adım atsam ya geri çekersen kendini
ya düşersem bastıgım yerden..
ne çabuk kolay dagıldım sonunda
neden olmuyor ne kaldı elimde avucumda
kimseye anlatamam çıkmaz sokaklrda bitti sonunda
derdimi anlatamam tutulmuşum paramparça hayata
herşey ne çabuk ne kolay dagıldı sonunda
bu acıya dayan çaresizim çok geç
bir günüm daha geçermi sensiz darma dagınım yapayalnızm
sıgındıgım limandı bu aşk ne olur kalbine bir bak ben oradayım
beklemekle dinermi sızı sessizliginin yoklugu bile acı
gün be gün kanarken aşk acısı savurur yıkar geçer zamanı uyan!
uyan sonsuz rüyalardan uyan!
dayan ruhum bu acıya caresizm çok geç!
senii çok ama çok seviyorummm.........................:(

18 Mart 2009 Çarşamba

lubunyam ol ayol!2.bölüm


kızlar onu görünce agızları açık kaldı.bu kadar şehvetli birini beklemiyorlardı.derken tiremisu ,zalaped,aloped ve zanzoş da girdiler içeri gelin adayları tamamlandı.yehhhooooo kutuda 500 bn var sacıd hisseidorummm:D her nysee sıra damat adaylrına gelmişti.lee ,yhung ve annleri girdiler içeri daha içeri girer girmez yhung ve anıl-max ın biribirine bakışları..... sanki o an bir rüyadalardı.herkes hemen lee ve yhung a hoş geldigin deyip annelerinn elini öptüler kısaca ly annesi diyelim bz annemize.sırada 2. manti ve annesi giriyordu içeri sonsar ve annesi boncuk yeşil gözleri ile gülümseyrek baktı sonsar yarı kadın adaylrımıza.selamlışıp öpüştüler sırada 3. manti ve annesi içeri girdi.aliş ve annesi yine selamlaştılar öpüştüler ve oturup sohbete devam ederken 4. manti ve annesi girdi içeri batuk ve annesi derken 5. manti adayı onarşi ve annesi de girdi içeri bölelikle herkes tamamlanmıştı artık.yavaş yavaş konuşmaya başladılar ancak garip olan bir şey vardı.anıl-max a iki manti adayı ilgi göstermeye başlamıştı.. yhung ve sonar..anıl-max da şaşkın şekilde arkadaşca sohbet ediyordu.derken manti adaylarımız kendi evlerine gitmek üzere herkesle vedalaştılar ve yola koyuldular.burası bir çiftlik eviydi herkes bir çok iş yapıcaktı. örn: inek sagmak,kıvırcık,maydonoz,biber vb sebze toplamak,ew temizligi vb işler... artık herkes uyumak için hazrlanıyordu ancak kameralrımıza 2 lubunya nın konuşmaları takıldı.ikiside birbirine ilk gördüklerinde begendikleri manti adaylrı hakkında konuşuyorlardı ewet bu iki isim....

dj please take me away! şifre-i mektep


yarışma programı izlenmedigiii için kaldırıldıı bende size bbg ewi gibi yeni bir organizasyon buldum.bundan sonra okulumda olan hokkabazlıkları,artist bozuntularını,benim ve kız kardeşm gibi sevdigim arkadaşımın hakkında saçma sapan konuşan,kıskanan,çekemeyenlere hem cevap olsun hemde eglence olsun diyerekten yazı yazacammmmmmm(adanalı gbi oldu:)).herkese öncelikle selamlar eder saygılar sunarım:D bizim mektep osmanlıdan kalma desem yeri olurdu heralde degil mi ama efendim:) gün boyu sevgili kız kardşimin hamile olması nedeniyle sık sık sancılanması dermişimmm sadece midesinde yara vardı ona canım sıkıldı ama onu ben iyileştirdm.nse efendim gün geçmiyorku şu mektepte bir olay dha olmasın.ay banu alkan la murat,tülinle caner,gelussai ile halim,ondan sonra efendicigim şöle azımı şapırtada şapırtada yazimde :D efendim yani leyla ile mecnun,kerem ile aslı,ferhat ile şirin gibi aşklar dolup taşmasın bu küçücük mektebimiz. arz ile şevk ile hocalarımıza duygumuz saygı ile efendm güne başlıyoruzzz hazırmıyızzzzzzzzzzzzzzzzzzz (ewt) hazırmıyızzzzzzzzzzzzzzzzzzz(ewt) bir dha söyleeee (ewt) bende seni sevgilimmmmm:D:D:D bu gün monoton olur gün sandım ama olmadı. sanırım vikki yhunga fena halde aşıkk pufff vay anasını beee.hacı osman dostum yaaa fena halde aşık bu vikki galiba.genede kankası rikki olmaz bu iş desede o genede hala ümit besliyor.vay anasını ölümsüz aşk mı ne? Diğer etkenleri saymazsak genede vikki 10 numara bi çocuk be .kimse bilmedigi için onun nasıl iyi bir insan oldugunu konuşması kolay tabii.nse herkes şok oldu bu gün gelin size vikki ile yhung un fiziksel özelliklerinden bahsedim biraz vikki 177 boylarında esmer kara kaşlı kara gözlü top sakallı çok ama çok şeker biri hemde çok konuşması sempatikligi arkadaş canlısı olması bunun yanında o çk sexi çok çekici biri .yhung ise vikki ye göre dha uzun kirli sakallı kartal gibi bakışı vardır hoş biridr kısaca tam erkek desek dha dogru olur işte vikkiyi de vuran nokta bu yhung un tek bakışı yetiyor. aslında yeni olan bir olay deil bu sene başından beri vikkinin dersahnemize geldiginden beri olan bir olay.belki çevredeki herkes fark etmiştir bakışlarını,benim fark ettigim gibi.Ama o kadar kalabalıgın arasında istesede olmaz.Her tenefüs aşşagıya sigara içmeye yhung için inio vikki.Ah ah ona sorarsan yhung da ona karşı boş deil ama naparsın ayrıca bu gün vikki ile maviş-emi arasında garipbi olay oldu. onları koridorun girişinden itibaren, vikkinin belinin maviş-emi tarfndan sarıldıgını gördük hepimiz. umarım onun hakkında kötü düşünmezler maviş-emi nin sevgilisi var ama bnce sevmiyorr sevgilisini belli ediyor ztn onları dün dersahnede gördüm el ele bile degilllerdi dışarda gezerken.bu arada vikki benim kendim kadar çok sevdigim arkadaşım.bu arada vikki aynı koridorda bulunan başka bi sınıftan uzun saçlı bi çocukla bakışıo kankası rikki den ögrendim.çocuk fena deil hoş bi tip. nse bakalm vikki nin başına neler gelcek ahh yarında sınav var..... yarın gene brilkte olmak dilegiyle anacıgımm bayy:D olacak olacak olacak o kadarrr:D

3 Mart 2009 Salı

lubunyam ol ayol!1.bölüm

Tv'de ilk Lubunyam ol ayol yarışması!
Şu an için ev boş ve yeni gelecek olan lubunya adaylarını bekliyor eve ilk olarak çagatay-mu giriyor ve gelir gelmez şaşkınlık içerisinde buz dolabını açıyor ve bişeyler atıştırıyor.Görmemiş oldugu burdan belli.çagatayın heycandan minçosu şişmiş meme uçlaır kibrit çöpü gibi olmuştu.şimdi kısaca çagatay-mu'yu tanıtalım
isim ve soyisim:çagatay-mu Dükkanıaçık
yaş:18
meslek:kuaför
eve giriş amacı: prensini bulup prenses olmak
Şimdi çagatay bu haycanla 2. lubunya adayını bekliyorBeklemediği bir anda içeri 2. lubunya adayı olan efe-yhung giriyor elinde slim sigara,azında sakız ,boynunda çıkarmadığı şalı ile salına salına çagatay-mu'nun yanına gidiyor.çagatay-mu hoşgeldin bebeğim diyerek efe-yhung a sarılıyor.efe-yhung ise 'hoşbulduk annem ,kız bana bak minçon şişmiş kız koli zamanın gelmiş ' der çagatay-mu da 'hayır bebeğim heycandan oldu' diyerek cevap verir.tam o sırada hande yener den müthiş bi şarkı çalar ve iki genç kızımız oynamaya başlarlar.şimdi kısaca efe-yhung u tanıyalım
isim:efe-yhung barbi
yaş:19
meslek:modelist bozuntusu
ewe giriş amacı:petrol kralı bi sevgili bulup kenya2dan bi çocuk evlatlık edinmek
çagatay-mu ve efe-yhung kopmaya devam ederken içeri 3. lubunya adayımız zafer-khu girer.zafer-khu diger 2 gelin adayına bakarak 'ay noluo burda bee' der çagatay-mu ve efe-yhung zafer-khu ya hoşgeldin deyip sarılır.zafer-khu bana abla de bebegim.der zafer-khu omzunda kuş tüğü şalı ve göbegi açık kıyafetiyle çok şık görnüyordu tabi göbeginde gözüken kılları saymazsak.şimdi zafer-khu yu tanıyalım
isim ve soyisim:zafer-khu kıl
yaş:19
meslek:haritacı
yarışmaya girme amacı:nerde koli orda salvador dali
kızlar muhabbete dalmıştı ki tam o sırada mezdeke çalmaya başladı 3 genç kızımız dha dogrusu 3 yarı kadın oynamaya başlarlar keyifler yerindedir taki 4. numaralı lubunya adayı anıl-bob girene kadar çok sexy ve çok gösterişliydi gözleri tıpkı bir ceylan gibiydi yürüyüşü ssanki buzun üstünde kayıyor gibi narin ve yumuşak ,üzerinde dar kısa kollu bir gömlek ,beyaz dar bir pantolon ayakkabısı mavi beyaz ve parlak rugandı.
gravatı ise ayakkabısındaki mavi ile aynı tondaydı.belinde çok güzel bir zincir kemer vardı.saçları simsiyah esmer güzeliydi anıl-bob diger kızlar onu görünce.......