bir gün tarlaucunda bir kerhane vrmış..burda çalışan bi tne hizmetçi kız ,ve ona sürekli iş yaptırıp eziyet eden genel ew müdürü bayan kokoştnga ve bu ewin çalışan cici kızalrı vrmış.bu semtte oturan çok ykışklı bi manti varmış lubunyalar kızlar flanda bitiomuş bu mantiye.bu mantinin gezmedigi genel ew rezidansı karayolu flan kalmamış istedgi gibi birini bulamamş bi türlü.titecegi kızı arıyomşş.erkek oldugunu frk ettgnden beri.nse semtte büyükkk bir duyuru yaplmşş semtn en oıynak ve işini iyi yapam porospuları için balo var yakşklı mantinin gönlününü km kapacak bakalm die fülüt eşliginde duyuru ypmşlar. nse bunu bizim ewin hzmetçi porospusu külliporn da duymuş.ah demş o yakşklı mantiyle bi koli kesmeyi çok isterdm demiş.nse o sırada porospular perisi gözkükmüş altında c.sitring üstte bişe yok kafasındada tavşan tacı varmış.bizim küllüporn a demişki yavrum hiç umutsuzluga kapılma demiş bn sni o baloya yollarm. porospucagızda çk sevinmiş.ama demiş ne giyicem ki bn o baloda demiş ne tngam vr ne styen ne don nede c.strng im vr demiş.bu porospular perisde kızım bnm hç gymedigim saten takımım var alt üst şu kk..çın arasına kaçandan demiş onu verm giyersn demiş.oda tmm porospu anne demiş.nse balo günü glmiş çatmış.ama bizim küllüporn çok sexiymiş o gece.nse tüm kızlar çkıp sıra sıra striptiz yapmşşlar hala en sexini bulamamış.tm kapıdan küllüporn girmiş kapıdaki adm sormuş snin adın ne ne die anons edim demiş oda.yavru ceylan de paşam demiş.anons etmiş adm şimdi sırada yavru ceylannnnnnn ... biizmki çıkmış bi şov herkes yerde.sonra mantyle sohbet etmişler manti demşki.sn hangi ewde çşıyorsun? oda 5. cadde no.4 demiş.mantide ii iş yapıomu die sormşş.bzimkide ehh çk şükür ekmek paramız çkıo demiş.manti hemen almş bunu gel demiş gece 12 yi vurmuş o kocaman öküz gibi saat ding dong ding dong.. die çalmşş.küllüpornda vay a... koyim tm sırasydı demiş.tm kaçrkende aykkabısnı untmş.
nse manti nin gözüne uyku girmio aklına hep bu kızın kalçalrı fln glio.ayakkbıyla kime uyarsa o yavru ceylandır demiktr demiş.nese gezmiş tm genel ewleri bi tk bu küllüpornun ewi kalmş gzmedk.ewe grimiş.bakmş kmseye olmuo en son bunu görmüş domalmış bi şeklde temzlk ypıoo.hemen gydirmiş.ayakkabıyı ahanda sensin o porospu demiş.oda nerden anladın çapkınnn demiş..manti bunubi güzel şöminenin yannda küller içinde gıdıklamşş:d hikayedeee burda btmişşşş....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder